Доставка та повернення

УМОВИ ДОСТАВКИ ТА ПОВЕРНЕННЯ


Ми здійснюємо доставку товарів по території України та всього світу з 14-денною політикою повернення відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» та умов Договору між нами. 

Усі ваші замовлення обробляються протягом 3 робочих днів після оформлення відповідного замовлення. Ви отримаєте електронний лист з підтвердженням замовлення та ще одне повідомлення, коли ваше замовлення буде відправлено. 

1. УМОВИ ДОСТАВКИ

1.1. Доставка по території України.

Усі товари виробляються в Україні та доставляються по території України службою доставки Нова Пошта, за винятком тимчасово окупованих територій, населених пунктів, на території яких органи державної влади України тимчасово не здійснюють свої повноваження та  зон бойових дій.

Вартість доставки по території України оплачується продавцем.


Терміни доставки:

- Відправлення здійснюється в будні дні з понеділка по п’ятницю;

- Доставка замовлення відбувається протягом 1-3 робочих днів з моменту підтвердження замовлення.


1.2. Самовивіз

Ви можете забрати замовлення в нашому шоурумі в Києві, за адресою вул. Лютеранська, 21. 

Після оформлення замовлення та вибору опції самовивозу під час оформлення замовлення, ваше замовлення буде підготовлено та готове до отримання протягом 2-3 робочих днів, про що ми надішлемо вам електронний лист з інструкціями. Години видачі замовлення в нашому магазині: з 11:00 до 19:00 з вівторка по неділю. Будь ласка, надайте підтвердження замовлення для отримання товару.

2. УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІНУ


У разі необхідності ви можете скористатися можливістю обміну або повернення товару за 14-денною політикою повернення та відповідно до умов, описаних нижче.

Разом із товаром ми вкладаємо форму для повернення, яку покупець має заповнити та вкласти до товару  у разі здійснення повернення.

2.1. Повернення та обмін товару належної якості можливі за таких умов: 


- Замовлення було оформлено через Сайт; 
- з моменту отримання товару покупцем пройшло не більше 14 календарних днів,
- товар має товарний вигляд, включаючи наявність всіх ярликів, етикеток, оригінального пакування та відсутність слідів експлуатації; 
- товар не був у використанні, пранні, хімчистці та не має ознак пошкодження, плям, запахів або інших слідів використання; 
- покупець надав підтвердження оплати товару.

Зверніть увагу, ми маємо право відмовити в поверненні чи обміні товару належної якості, якщо: 


- не дотримані вимоги, викладені вище;
- товар належить до категорії, що не підлягає поверненню відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №172 від 19 березня 1994 року, що включає, зокрема: корсетні вироби, рукавички, шкарпетки, білизна натільна та постільна, ювелірні вироби.

Щоб повернути або обміняти товар належної якості зв’яжіться з нами за адресою customer@litkovska.com, протягом 14 днів з дати отримання поверненого товару.

2.2. Повернення та обмін товару не належної якості:

Товар вважається неналежної якості, якщо істотні недоліки виникли в результаті його виготовлення та з вини виробника, а також перешкоджають його нормальному використанню згідно з цільовим призначенням. Товар не вважається неналежної якості, якщо недоліки виникли в результаті порушення умов експлуатації, зберігання або використання товару, а також інших дій покупця, що не відповідають правилам цільового використання та догляду за товаром. 

У разі виявлення істотного недоліку товару покупець зобов'язаний повідомити продавця через електронну пошту customer@litkovska.com із описом виявленого істотного недоліку Товару негайно після виявлення істотного недоліку, але не пізніше 14 днів з моменту отримання товару.

2.3. Відмова у поверненні чи обміні товару

Ми залишаємо за собою право не приймати повернені товари, якщо вони були відправлені нам після закінчення 14-денного терміну або якщо товар не відповідає вимогам, зазначеним вище.

Ми повідомимо вас, щойно отримаємо та перевіримо ваше повернення на відповідність вимогам, зазначеним вище та умов договору між нами. У разі підтвердження відповідності Товару вам буде автоматично повернено кошти на ваш початковий спосіб оплати. Пам’ятайте, що вашому банку або компанії-емітенту банківської картки також може знадобитися певний час для обробки та надсилання повернення коштів.

Зверніть увагу, що при оплаті банківською карткою термін повернення коштів залежить від політики банку, який випустив картку.

2.4. Витрати на повернення чи обмін товару.

Доставка товарів належної якості для повернення здійснюється за рахунок покупця. Всі витрати на повернення товару неналежної якості несе продавець.